okos gyártás

Gyártók számára az alábbi szolgáltatásokat kínáljuk:

  • Saját domain név:
    Egy cégnél a professzionális termék és szolgáltatás mellett, legalább olyan fontos a „külső“ megjelenés. Ne rontsa hírnevét azzal, hogy @gmail vagy @freemail email címmel rendelkezik. Ma egy komoly névjegykártyán egy saját domain név elengethetetlen. Az üzleti partnerei komlyan fogják nézni és megadják a megfelelő tiszteletet. Olcsóbb mint hinné. (kb 1.000 Ft./hó)
  • Saját honlap:
    Következetesen ugyanúgy jelenítse meg vállalkozását, ahogyan az a valóságban is megjelenik a különféle emblémákon, levélpapírokon és más márkajegyeken keresztül. Nem kell sokoldalúnak lenni, de mutassa be a szervezetet, céljait, motivációit és táljékoztassa a partnereit az aktuális elérhetőségekről. Így hatékonyan tud mindenki kapcsolatban lépni Önökkel. Fontos, hogy már olyan technologiával készüljön, amit a cég saját maga továbbfejlesztheti, bővitheti, vagy változtat külső segítség nélkül. Mi a WordPress, a világ vezető tartalom kezelő rendzert javasoljukl.
  • Szociális Média:
    A hagyományos hírleveleket ma már nem nagyon olvassák. Aki követni szeretné az Ön aktivitását, azt megteszi valamelyik szociális médián keresztül: Facebook, Twitter, Google, LinkedIn, Instagram – A megfelelő platform az adott profiltól és a célzott célcsoporttól függ. A bevezetésnél csak egy aranyszabály létezik: “Nincsen második dobása.”
  • Saját felhő:
    Az Ön adatai csakis kizárólag az Ön kezében legyenek! Már kisebb anyagi ráfordítással (már kb 200.000 Ft.-tol tárhelymérettől függöen) fel lehet építeni olyan privát felhőt, amit csakis a tulajdonosa lát, ill. az arra jogosult személyek. (Sokszor bebizonyosodott, hogy nagy kiszolgáló cégek az adatbiztonságot nem tudják garantálni különböző okok miatt). Egyszeri telepítessel az összes dokumentumjai magával visszi, és még számtalan más funciókal bővül a mindennappi munka módzerei.
  • Központi adattár:
    A teljes gyártási láncolat középpontjában az Ipar 4.0 koncepciója szerint az adat áll. A termékfejlesztési és gyártási folyamatok óriási adatmennyiséggel dolgoznak, egyúttal elő is állítanak rengeteg újabb adatot. Ez a fejlődés elképzelhetetlen az ipar és az ITK hatékony együttműködése nélkül: a hálózatosodó gyártás csakis hatékony IT mellett lesz működő- és fejlődőképes. Létfontosságú, hogy egy megbízható és mindig rendelkezésre álló adatközpont szolgálja ki a nagy adatigényű folyamatokat. A vállalatok akkor döntenek helyesen, ha már megalapozzák a hálózatos működésüket egészen a gyártási szintig – vagyis képeznek egy rugalmas és skálázható alapinfrastruktúrát, amely az elvárt rendelkezésre állást is garantálja. Az Ipar 4.0 eszközeiből gyűjtött adatokat speciális alkalmazásokban kell gyűjteni és feldolgozni. A gyártástámogató rendszerek (ERP) jelentős szerepet játszanak a gyártás irányításában és optimalizálásában. A különféle szállítóktól és más vállalatoktól származó információk felhasználásával az adatközponti szolgáltatások egy központi elosztóállomássá fejlődnek a vállalaton belül és ezek a folyamatok a vállalatok saját adatközpontjaiban fognak zajlani.
  • Irányitási rendszerek:
    A nemzeti szabványokat a Magyar Szabványügyi Testület, a nemzeti szabványosításról szóló 1995. évi XVIII. Törvény alapján teszi közzé. A szabványok alkalmazása e törvény alapján önkéntes, kivéve, ha jogszabály kötelezendően alkalmazandónak nyilvánítja. A szabványok előírásai szerint bármely szervezet tevékenységétől, méretétől, képességeitől függetlenül kiépíthet, működtethet, tanúsíttathat menedzsment rendszereket.
  • Dokumentum archiválás: A „papír mentes iroda“:
    Az iratkezelés teljesen elektronikus úton történik. A papírmentes iroda kialakításának folyamata:
    1. digitalizálni kell a jelenlegi irattárat.
    2. A folyamatosan beérkező iratokat szkennelni kell
    A paírmentes iroda előnyei:
    • A tárolási, visszakeresési szisztéma teljesen illeszkedik a vállalkozás működési rendjébe.
    • A dokumentumokat a rendszer rendezi, így kereszt kereslések is lehetségesek.
    • Több ember ugyanabban az időben tud hozzáférni ugyanahhoz a dokumentumhoz.
    • nincs veszélyben, hogy pótolhatatlan irat tűnik el.
    • sok hely szabadul fel az irodában, nem kell irattároló helységeket fenntartani, bérelni.
    • Átlátható felületen, pillanatok alatt meg lehet találni, amit keresünk.
    • környezetbarát.
    • Az archívum a felhőben magával vihető.
  • Irányelvek:
    2018. május 25-én lépett hatályba a Közös Európai Adatvédelmi Rendelet (GDPR), amely többek között lehetővé teszi az embereknek, hogy az eddigieknél sokkal jobban kontrollálhassák a velük kapcsolatban bárhol tárolt adatokat. A szervezetek abban a helyzetben kell lenniük, hogy felvilágosítást tudjanak adni az ügyfeleiknek arról, hogy melyik rendszerek tárolják az adataikat és azokat milyen módon használják fel. Lehetőséget kell bisztosítani, hogy ők kikérhetik haladéktalanúl és telyesmértékben a róluk tárolt adatokat, megkérdezhetik, hogy miért és meddig tárolja azt a cég, kinek volt hosszáférése és azokat, hogyan képeszték ki. továbba kötelez a rendelet minden szervezetet, hogy azzok a szabályokat egy kézikönyven írja le és hatósági felkérésre ezt a kézíkönyvet mutassa fel. Fektese le szervezete játékszabályait és ezeket kommunikálja partnereivel is. Így nem csak munkatársai hanem mindenki tudja kivel van dolga és mi várható tőle:
    • Szakmai folyamatok
    • Szervezeti működés
    • Eljárásleírások
    • Szakmai irányelvek
    • Módszertani levelek
  • Statisztika:
    Az adattárban gyűjtött adatai és az archív metaadata egy kincsesláda ami megfellelő feldolgozással és bemutatásával (grafikai felület) egy döntés segitő ezközve válhat. bevezetésevel egy új fejezett kezdödik az Őn űzleti életében. Mi kinyitjuk az ajtót hozzá!
  • EDI, B2B, Szervezetek közötti automatikus kommunkikáció: A komplett üzleti esett (ajánlatkérés, ajánlat, rendelés, visszaigazolás, szállítás, számlázás, ügyféltámogatás) hatékonyan lebonyolítunk ha kiküszöböljük a médiatörést. Az csakis gépi kommunikációval, standardizált folyamatokat használatával lehetséges. Számtalan iparágakban elengethetetlen, hogy igy dolgozzunk. Aki ma a repipar, gyogyszeripar, autoipar vagy akkár az élelmiszeriparban a nagy cégeknek beszálitónak akkar lenni csak azok a módszerek bevezetésevel teheti azt. Nekünk sokéves tapasztalatunk van és minden egyes lépést az okos gyártási folyamatban már igy tervezzünk, hogy késöbb az EDI (elektronikus adat csere) lehetséges legyen.

A gyártási folyamatok digitalizációját az okos gyártás jelenti, amit a hatékonyság növelése érdekében szükséges bevezetni. A digitális kommunikáció segítségével közvetlenné válik a gyártó és fogyasztó közötti kapcsolat. Az előállító tisztábban látja a piaci helyzetét és időben tud rá reagálni, valamint prémium minőséget érhet el. Lehetőség nyílik arra, hogy akár egyetlen darab egyedileg előállított termék is legördülhessen a gyártósorról és nyomonkövethető legyen a digitalizáció használatával. A virtuális folyamatok alkalmazása számos előnyt nyújt. A merev gyártási folyamatok rugalmassága, a munkafolyamatok átláthatósága, dokumentálása és az erőforrások tervezése a digitalizáció eredménye. Az Ipar 4.0 alapját az ITK (Információs Technológia és Kommunikáció) rendszerek adják, amelyek átfogják az egész gyártási láncolatot a fejlesztéstől a gyártón és kereskedőn át a fogyasztóig. Az egymással kommunikáló “intelligens” gépek az Ipar 4.0-t jelentik.

A Smart Falu Program a T-Alfasystem Kft. hajtja végre. Együttmüködve a helyi Önkormányzatokal és a helyi válalkozásokal.

© 2018 T-Alfasystem Kft.
8647, Balatonmáriafürdő, Gróf Széchényi Imre Tér 9.